duminică

... sa visez...

Visez! Visez cu ochii deschisi si apoi cand inchid ochii iar visez. Visez la ce viseaza orice fiinta sensibila. Visez sa am un gram de noroc, visez sa am rostul meu pe pamant si sa-i fac fericiti pe cei din jurul meu. Oricat as incerca nu reusesc sa fac ca visele mele sa devina realitate. Imi dau seama ca realitatea bate la usa zi de zi si nu se aseamana deloc cu visele mele.
Bunica imi spunea ca omul viseaza noaptea la ceea ce a facut in ziua precedenta noptii sau ca o parte din vis e ceea ce isi doreste si nu are.
Oare ce este visul? Am citit undeva ca visul e o stare de neliniste pt unii, de frustrare , de chin, pt mine insa nu e asa...pt mine e minunat sa visezi, cel putin in vis ai tot si esti fericit.
Ziceam ca visez sa am un gram de noroc, acest gram de noroc inseamna pt mine putina fericire. Nu ca nu as fi deloc fericita...doar ca nu atat cat vreau. Zi de zi cunosc oameni noi. Vad in ochii lor tristete si cand ii intreb ce au imi raspund" mai bine intreaba-ma ce nu am" si atunci ii intreb ce le lipsesc toti imi raspund ca fericirea. Multi dintre ei au de toate, case, masini, afacerea lor, familii...cand ii vezi pt prima data nici nu ai zice ca le lipseste ceva. Dar la ce folos toate acestea daca nu sunt impacati cu ei insisi, nu sunt fericiti. La fel si eu...nu imi lipsesc multe dar imi lipseste foarte mult un moment de liniste, fericire si parintii. Alaturi de ei am fost foarte fericita, chiar nu am dus lipsa de nimic nici macar de fericire.
Continui sa visez desi realitatea ma loveste rau de tot din toate partile. Oare merita sa visez? Da, cred ca merita.
Cel care a uitat sa viseze sau, mai rau, s-a obisnuit sa ignore visele pe care le are ...acela se cheama un suflet pierdut, o masina. Biblia spune "crede si nu cerceta"... da, si ratiunea isi are rostul ei, dar, fara vise, omul este pierdut. Multi confunda visul cu iluziile si de aceea considera ca nu trebuie sa crezi in vise...
Visul este cel care imi tine de urat cand sunt singura, care ma consoleaza cand sunt trista, cel cu care pot sa-mi impart bucuriile si implinirile...deci continui sa visez.

Niciun comentariu: