marți

Radio Internet Romania

...cu ceva timp in urma, cca un an si ceva exista pe internet un mic post de radio foarte dragut. Avea muzica buna''aleasa pe spranceana'' cum spuneau doi dintre moderatori, moderatori...alesi ca sa zic asa, unul si unul si un sef pe masura. Acest post de radio a luat fiinta cu multi ani inainte de a da eu de el, Radio Internet Romania se numea. Am reusit la un moment dat sa ii cunosc mai bine pe unii dintre ei si pot sa zic ca mi-a facut mare placere , desi cu multi dintre ei nu mai tin legatura, dar asta e si nu ma plang....hm si cat vorbeam atunci cu ei.
Cum am ajuns eu printre ei sa ma ratacesc? Ascultandu-i, intr-o zi mi-am luat inima in dinti si am vorbit cu ei sa ma lase si pe mine sa fac parte din grupul lor de moderatori, sa zic si eu ceva acolo la radio.
Nu pot sa zic ca am fost un moderator de radio, nici nu am pretins sa mi se zica asa, nu am avut experienta sub nici o forma in acest domeniu. Imi placea sa vorbesc cu ei prin intermediul acestui radio si sa ascult muzica alaturi de ei, ba chiar si sa invat multe de la ei. A fost o placere, insa de-a lungul timpului s-au intamplat unele lucruri neprevazute si intr-o zi acest post de radio s-a retras. Moderatorii nu mai erau...mi-a parut foarte rau. Astazi ma bucur pt unii dintre acei colegi sau prieteni, nici nu stiu cum sa le spun(depinde cum m-au vazut ei atunci), pt ca au reusit sa ajunga acolo unde au vrut.
Azi i-am auzit pe doi dintre acesti prieteni. Cu unul dintre ei vorbisem la telefon si m-am bucurat sa aud ca este bine, insa pe cealalta persoana pe care am indragit-o enorm am auzit-o la radio zu, imi crescuse inima. Mi-am si zis in sinea mea "e prietena mea la radio". II doresc succes mult atat ei cat si celorlalti pe care i-am cunoscut atunci.Poate ca intr-o zi vom reusi sa ne mai revedem, asa cum am facut-o odata.
Cateva momente pe care nu le voi uita din acea perioada...si cine stie poate ca o sa-i si reaud pe toti in aceeasi formula la vreun radio...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Multumesc, Anca! Te imbratisez cu dor!