sâmbătă

Inca un an

"A mai trecut un an prin noi" si uite asa incepe o melodie de-a formatiei Compact daca nu ma insel. Adunam si facem calcule sa vedem cat am economisit si cat am cheltuit anul ce a trecut, altii fac altfel de calcule cantaresc cat bine si cat rau au facut, iar altii sunt nepasatori. Pt acestia din urma e ca si cum ar trai in fiecare zi aceasi clipa, acelasi moment si desi uneori se aseamana intre ele niciodata nu sunt identice. La fiecare moment e o schimbare niciodata aceeasi.
Am facut si eu calcule, insa eu nu am calculat nici banii si nici cat bine sau rau am facut eu. Am calculat cate zile de fericire am avut, cate de dragoste, cate petrecute cu familia si prietenii, asta am calculat si ce credeti? Nu mi-au iesit niste calcule satisfacatoare si atunci mi-am pus intrebari. Sa fiu eu oare de vina? Oare trebuie sa schimb ceva la mine? Si astfel de intrebari ma inunda...ma voi stradui ca in anul acesta sa recuperez ceea ce am pierdut, fie si cel mai mic suras si asta il voi recupera, dar acum suntem intr-un an nou si trebuie sa fim bucurosi si ca am ajuns sa ii trecem pragul.
Ce zile vor urma? Nu stiu si nici n-as vrea sa stiu, de aceea eu va urez cu intarziere tuturor ce cititi aici tot binele din lume si sa aveti un an asa cum il meritati.

Niciun comentariu: