miercuri

Viata....si noi

Ce este viata? Intrebare la care multi ar raspunde "ceea ce traiesti zi de zi", eu as raspunde altfel. Cineva mi-a zis ca viata e o c...., adica cu mai multe fete, am stat si am analizat si nu de mult i-am dat dreptate.
Am fumat timp de 12 ani si anul trecut in vara ma lasasem, dar cum viata e asa cum e...m-am apucat din nou de fumat. Un prieten drag mi-a si spus ca nu voi apuca 6 luni de lasat si voi reincepe sa fumez. Nu am avut ambitia necesara de a nu mai fuma, insa ce sa fac...asa e viata. Mereu spunem ca asa e viata nu dam vina pe noi niciodata si nici pe faptele noastre.
Iubim si daca suferim din cauza ca nu primim dragostea pe care speram noi sa o primim dam vina din nou pe viata si uite asa inainte...dar ce vina are ea saraca de esecurile noastre? Nu stim.
"Viata se manifesta prin visele pe care ne permitem sa le nutrim, pentru care suntem hotarati sa facem ceva pentru a le implini si de care sa stim sa ne bucuram in fiecare moment. Trebuie sa vrem sa luptam cu temerile noastre, sa avem curajul sa ne recunoastem realele limite, sa stim sa oferim din suflet si cu sinceritate, inainte de a astepta sa primim. Cu unii, soarta e mai vitrega, cu altii mai blanda, insa toti avem un drum comun numit...viata. Sunt oameni care lupta inzecit pentru o clipa de bucurie, si altii care o primesc pur si simplu insa nu stiu sa o aprecieze, toate lucrurile pe care le pretuim in viata echivaleaza cu efortul depus.
Lucrul cel mai important e sa ne dorim sa traim cat mai normal cu putinta, sa nu ne lasam doborati de primul obstacol abandonandu-ne totodată si vointa, ci sa ne permitem sa avem vise normale ca toti oamenii si sa nu plecam capul, sa avem curajul sa spunem ca suntem stapani pe propiile noastre trairi si sa o credem si noi."
Aceste cuvinte apartin unei persoane pe care nu o cunosc dar care cu siguranta a trecut prin viata cu fata senina indiferent de hopurile pe care le-a avut...si cata dreptate ii dau.
Suntem mai mereu dezamagiti de neajunsurile vietii dar niciodata fericiti de clipele cele mai frumoase din viata noastra alaturi de cei dragi. Acele clipe de tandrete pe care candva le-am pretuit si acum le-am uitat.
Asa e viata...unele momente vin, altele pleaca, nu se aseamana intre ele deloc. Unele le traim mai profund cu o nota de sinceritate mai mica decat urmatoarea si iar spunem...asa e viata, dar nu, nu asa e viata...asa suntem noi oamenii, nu o pretuim si dam cu piciorul in viata.
Traim o singura viata. Frumoasa sau teribila, seaca ca un desert sau plins de evenimente, în singuratate sau aproape de cei dragi, un lucru e cert: nimeni nu ramane viu după ea. Bucurati-va din plin de orice moment, fiti un pic egoisti si traiti ca si cum ati muri maine, luati maximum de la viata. Sunt două feluri de a-ti trai viata… unul de a crede ca nu exista miracole, altul de a crede ca totul este un miracol.

Niciun comentariu: