joi

Marius Dragomir - Suflet de rom



Cat de greu e să găseşti pe cineva căruia nu vrei să-i calculezi defectele, care să nu te facă să ţi le numeri pe ale tale, ca să declari posibilă relaţia prin comparaţie, căruia să-i poţi spune: "Nu-mi pasă că nu eşti perfect"? Nu vom gasi niciodata o persoana multumita de noi, de fiecare data ni se gasesc defecte, niciodata calitati....ce prostii spun ‘’calitati’’, nici macar o calitate. Ceilalti ar fi mai mult decat entuziasmati atunci cand la adresa lor se aduc numai cuvinte de lauda, dar noi...bietii de noi.Astfel si increderea dispare, din cauza ca unii nu vad decat defecte in partenerul sau, ajung sa se desparta de ei. De ce? Pt ca nu a facut un lucru asa cum a vrut el sau pt ca pur si simplu a facut o greseala copilareasca sau ma rog poate mai mult de atat ...si atunci ce facem? Spunem gata! Imi ajunge! Apoi ma inchid in mine, fac un pact cu eul meu si spun am nevoie de o persoana care sa fie asa cum vreau eu...dar eu oare cum sunt? Sunt perfect? Nu exista perfectiune in nimic ce exista pe pamant. Nu stim sa apreciem ce e bun si ce rau...nu stim sa vedem cine ne este prieten si cine nu, multi dintre noi nici nu stim de ce ne-am nascut, vom raspunde ca asa a vrut cel de Sus, da..dar cu un scop totusi, numai ca trebuie sa descoperim care e scopul nostru pe aceasta planeta...dar ce facem? Cautam calitati si defecte in oameni....astia suntem noi.

Niciun comentariu: