duminică

De Sf. Andrei...o dorinta


Fiecare dintre noi ne dorim mai mult sau mai putin sa traim alaturi de cineva care sa ne fie parinte, prieten si partener. Insa viata joaca feste in marea majoritate tuturor cuplurilor din ziua de azi si asta datorita faptului ca vrem sa traim pe picior mare si uitam ca sentimentele sunt mai puternice si mai statornice decat orice altceva din punct de vedere financiar, pt ca sa nu uitam ca este o vorba care circula la noi"banul azi il ai si maine nu il mai ai..." si la urma urmei nu ne ducem cu banii in pamant.
Poate ca multi se vor intreba de ce scriu despre asta iar si iar...pt ca mi-e groaza de ce va fi, avand in vedere ca trebuie sa platesti si pt orice informatie ai avea nevoie...si atunci stau si ma intreb oare maine sau poimaine va fi nevoie sa cumperi si dragoste, daca nu deja asta se intampla...
Cunosc cateva persoane, acelea fiind putine care se iubesc neconditionat...una dintre aceste perechi este chiar sora mea care isi iubeste sotul fara sa primeasca nimic in schimb, in afara de reciprocitate in sentimente ceea ce se si intampla... nu pot decat sa ma aplec in fata lor si bineinteles ca mai cunosc cateva perechi dar putine.
La noi in Moldova se spune ca in noaptea de Sf. Andrei daca iti pui o dorinta se va indeplini..eu ce as putea sa imi doresc? Imi doresc sa...dar daca va spun nu se mai indeplineste asa ca ma voi aseza in pat si ma voi gandi la dorinta mea in asa fel incat sa se indeplinesca.
Va las sa savurati o melodie care imi aminteste de cineva care mi-a fost foarte drag...